Remaja ditampar kerana memanggil seorang perempuan ‘Untie’

Malang buat seorang remaja perempuan yang ditampar oleh seorang perempuan hanya kerana memanggil perempuan yang berusia 40an itu dengan panggilan ‘untie’ atau makcik.

Kejadian dilaporkan berlaku di sebuah pasar di India, apabila seorang remaja yang meminta diberikan laluan ketika berada di pasar yang sesak.

Laluan yang diminta sebaliknya sebuah tamparan hinggap di muka akibat kerana kesilapan mengelarkan seorang perempuan dengan panggilan ‘untie’.

Menurut laporan dari media Times of India, remaja yang dari Etah India tersebut dengan sopan berkata ‘Excuse me, Untie” dengan harapan diberikan laluan.

Kesudahannya kedua dua perempuan tersebut telah dibawa ke balai polis untuk menyelesaikan masalah mereka.

Kesimpulannya, berhati hatilah bila hendak menegur seseorang yang lebih berusia terutamanya kaum wanita yang mungkin sesetengah mereka sensitif dengan gelaran.

Semoga perkongsian ini bermanfaat, sila kongsi dan berikan komen untuk membantu kami menambah baik halaman ini. Pihak kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang tidak sopan dan menghina.

Iklan: Dapatkan kereta Import Recon unregister, Proton, Perodua, Toyota dan Mitsubishi Baharu, Trade in kereta lama, Perbaharui Insuran dan Cukai Jalan WhatsApp di sini 0106538079.

Leave a Reply

%d bloggers like this: